Sidvisningar förra veckan

söndag 30 oktober 2011

FÅTT JOBB!

Ut och pröva dina vingar!!






(Eller -har du försökt...?)



Så jäkla glad. Hade möte med min chef på det ställe där jag varit uthyrd i drygt 3 månader. Det visade sig ha gått så bra för mig där att de vill anställa mig direkt hos dem!! Underbart ju! :)




Vilken känsla!! Jag grät när han berättade det och han blev rörd över min reaktion så det blev delad glädje :)




Så skam den som ger sig!!



Har du en dröm..



Ge inte upp den, undersök hur du kan få den att bli sann!



Jag tog hjälp av Försäkringskassan och arbetsförmedlingen och fick ett Nystartsjobb..



Efter bara 3 månader får jag nu chansen att stå på egna ben och fixa min inkomst helt själv.



Gissa om det är en underbar känsla...



Att få ta bilen till tåget i rusningstrafiken..



Att ha ett jobb att komma till..



Att få känna sig behövd..



Att ha god social samvaro med trevliga arbetskamrater..






Det är LYX i vardagen det!!






Keep on Rocking!!



Ha d king!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar